akirawes丨花菜菜是一棵菜

脊椎骨折,九级伤残。
Born To Lose - no sleep、Gia Koka

(试试音乐分享在手机页面能不能听)

Oh I dreamed we would make it by now,

我曾梦见我们如今已经相爱,

The other life would be better for us,

也许来生我们可以再续情缘,

Nobody told me I'd be on my own,

没人告诉我我得独自走下去,

Tryna' let you go,

尝试放你走,

Tryna' let you go,

尝试放手,

Oh baby I was born to lose,

喔宝贝,或许我生来注定失败,

Meant nothing to no one,

在别人眼中我根本微不足道,

Old dreams and I glimpse of you,

往昔旧梦,与你不期而遇,

Just holding onto your heart,

早已怦然心动,

One day they will forget me,

终有一天他们会忘记我,

You'll say you never met me,

你也会坚定地说你我素未谋面,

I'll be watching them close to you,

而我只能眼睁睁看着别人陪伴在你左右,

I was born to lose,

或许我生来注定失败,

I was born to lose,

或许我生来注定失败。 

评论(3)

热度(3)